FANDOM

Rockhopper
120px-Rockhopperiscool.png
Bilgi
Tam AdıKaptan Rockhopper
TürPenguen
PozisyonKaptan Migrator
ÇıktıDe teleskopla Fener
onun birçok ziyaretleri
RenkKırmızıKoyu Siyah
Giyim Ürünleri

Korsan şapka (Bait)
Kara Sakal (Bait) Migrator Maskot Vücut (Bazen)

İlgiliBilinmiyor.
ArkadaşlarlaYarr
Bambadee
Penguenler Teyze Arctic
Gary
Meetable Karakter?Evet

Rockhopper (daha yaygın olarak bilinen RH veya Kaptan Rockhopper ) dostça bir korsan ve düzenli yelkenleri bir denizci olan Club Penguin Adası çoğunlukla onun gemi, sonra Migrator . O her zaman eşlik eder Kırmızı Puffle , Yarr . Ayrıca alabilirsinizRockhopper damga Onunla aynı odada olduğumuz için. Onun gemi sadece özel üzerindeki sahilde yerleştirildi Club Penguin partiler veya olaylar. O bir tutan dergi , maceralarının ve satan nadir öğeleriile getirilen Rockhopper Adası . O gelince Club Penguin Adası , o uzak bir ücretsiz veren madde ve diğer satıyor öğeleri için üyepenguen Rockhopper Kullanıcı Eşyalar katalog. Katalog gibi korsan şapka, teleskoplar, arka planlar gibi öğeler içerir, vb Penguins bazen rastgele rastgele yerlerde Rockhopper görebilirsiniz sunucuları her Sahilde azından o rıhtım Club Penguin Adası[1] . Rockhopper favoriClub Penguin oyunu olduğunu Mancala . Oyuncular genellikle onun üzerinde "Arkadaş ekle" simgesi ne tıklayarak Rockhopper ücretsiz bir hediye alabilirsiniz Oyuncu Kart . Bu ücretsiz hediye bir olduEyepatch 2007'den önce. Bundan sonra, bir oldu onun imza ile hediye arka plan . O ve Teyze Arctic kravat 3. Maskot olarak arkadaş listenize ekleyebilirsiniz. Rockhopper Quest Mart 2012 yılında

Geçmişi

​Bir yıl onun macerası başladıktan sonra sonra, Rockhopper kayboldu ve zayıf bir ışık gelen gördüFeneri mesafe.Yani Rockhopper geri geldi Club Penguin . O bazı oynanan oyunlar , ziyaret Deniz Feneri ve dans Gece Kulübü .

===Kırmızı puffles ===

Rockhopper Yeni keşfedilen Puffle , Kırmızı Puffle . Daha sonra tanıttıKırmızı puffles (gelen Rockhopper Adasıkadar) Club Penguin Adası herkes onları benimsemeye böylece.

Kitaplar Edit

Rockhopper adlı bir kitap yazdıRockhopper ve kaçak yolcu . Oyuncular bulunan kütüphanede bu kitabı okuyabilirsiniz kitap oda . Bambadee bu kitaptan herkesin tanıtıldı.

Yeni Oda ( Gemi Tutuş ) Rockhopper 27 Nisan 2007 tarihinde plaja geldi. O "adı verilen yeni bir oda tanıtılan Gemi Tut yeni eşyalar satıldı ".

Gizemli Kutuları

Rockhopper içine kutuları bazı yerleştirilen Feneri Eylül 2007 tarihinde ve bunların içinde ne olduğunu herhangi bir ipucu veya bir ipucu vermedi. Ancak, bazıpenguenler yanlışlıkla kutulardan birinin içine kırdı ve Rockhopper adında büyük bir karnaval için hazırlamakta olduğunu keşfetti 2007 Fuarı Güz . Tuhaftır, parti başladığında, Rockhopper yoktu.

Migrator Proje Kaydet Edit

Rockhopper 17 Ocak 2008 tarihinde tespit ve ortaya çıkmıştır Migrator bir çarptıIceberg ve gemi yavaş yavaş çöküyordu. Rockhopper ve Yarr olsa, hem iyiydik. 23 Ocak 2008 tarihinde, Rockhopper en sandal geldi Plajı .Cuma, Şubat 1, 2008 tarihinde, Rockhopper onun kürekle onun eve dönüş yolculuğunda başladı. Oyuncular üst teleskopla bakarak onu kürek izlemek olabilir Feneri . Ayrıca, bir stand belirdi Plajı , dedi, bir işareti ile "Migrator kaydet." Bu ada ve bir X ile işaretlenmiş kaza yerinde yerinde bir harita vardıAqua Grabber batık parçalarını elde etmek için inşa edildi Migrator . Oyun bittiğinde edenler ile ödüllendirilmiştir Golden Wheel Pin . Tekne periyodik geminin durumuna bağlı olarak değiştirildi. Şubat başlangıcında, sadece, bir araç kutusu vardı. Zamanla, daha fazla araç çıktı ve parçalarıMigrator çapında dağıldıPlajı . Geminin tam olarak 28 Mart günü (ama hala çok kirli), bir lavabo standında ortaya çıktı. Gemi tamamlandığında, Gary Gadget Guy onun yeni buluş getirdi Flare Flinger 3000 için, Plaj Rockhopper aramak için. Ona karşı olan kürekle gelen görebiliyordu Club Penguin Adası içinde teleskopla Beacon . Rockhopper bize vererek ödüllendirdi penguenler Rockhopper sitesindeki Key Pin biz onun girin diye Kaptan'ın Quarters . Rockhopper halka yaptığı tuşu serbest önce, anahtar yoktu bir söylenti vardı.Anahtar oldu nereye sordum Ama, eğer o "anahtar beni altında şapka Arrr olacak!" Derdi Ancak, bir resim onu sakalından bunu yaptırmayı gösterir.

Rockhopper Kullanıcı Olası Akrabalar Edit

Rockhopper olası bir akrabanız olabilir Sensei ikisi de sadece olduğu gibi görerek, penguenler sakal ve gür kaşları var. İkisi de keşfetmek ve hikayeler anlatmak için bir püf noktası var gibi Penguenler ziyaret ederken. Ayrıca, hakkında sorulduğunda Sensei , Rockhopper "Ben büyük duymuş yanıtladıSensei , o, büyük bir iyi ve en iyi olmak Kart Jitsu ustası. olsa benden geçmişte onu hatırlıyorum. " Ayrıca, Rockhopper inşa Migrator ve Sensei inşa Dojo (her ikisi de inşa oda ). Ama önce sorulduğunda, Rockhopper "cevabını verdi Sensei ? Kimler Sensei ? "Gazetenin son baskısında, bir penguen sordu Sensei, "Eğer Rockhopper görüştünüz mü?" ve Sensei o Rockhopper ve diğer korsanlara eğitimli söyledi. Sensei de Rockhopper ile çay içti. Ayrıca, Rockhopper veSensei konumlarını temsil şapka giymeye Club Penguin . Bu Rockhopper ve anlamına gelir Sensei bazı dostluk ilişkisi var. Ya da öyle görünüyor Sensei ile ilişkili olabilir.

Trivia Edit

  • Rockhoppers hikayenin birinde o kadar gidiyor diyor Crow 's Nest ona Yüksekten korkuyor olmasına rağmen.
  • Sık sık bu onun bağırıyor gibi görünmektedir yapmak esas olarak, oyun içinde ALL CAPS konuşuyor.
  • O uzakta tüm dışında en arka vermiştir maskotları .
  • O zaman kendi arka plan değişecek.
  • Sırasında Rockhopper Quest onu karşılamak için var penguenler için birçok farklı hikayeler anlattı.Hikâyelerinden biri şöyleydi: zaman aniden BAM Rockhopper sadece, onun gemide birlikte yelken! O bir şey çarptı vardı! O gemi Tamam olup olmadığını görmek için kontrol ve o çapa kaza düşüş olduğunu fark etti! O geri döndüMigrator ve kek ve krema tozu vardı.

Also on FANDOM

Random Wiki